středa 19. listopadu 2014

On my wishlist #1

Dneska jsem přemýšlela v jakých projektech budu pokračovat a hned mě napadlo, že My wishlist projekt nemůžu vyškrtnout, tak ho tu poprvé máte :-)


Pro ty kdo tento projekt neznají: Cílem je, vždy za nějaký čas, ukázat vám knihy které jsou zařazené na mém přacím seznamu knih a zároveň vám třeba dát zajímavé typy na knížky. Jde o to, že náhodně vylosujete pár knih (s losováním mi pomáhá stránka Random.org)a pak je představíte. Já jsem dneska vylosovala čísla 50, 36 a 22.


50- Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender

Podivuhodné a krásné soužení Avy Lavender

Rodina Rouxova má pošetilou lásku ve vínku, což nevěští nic dobrého pro její nejmladší členku, Avu Lavender. Ava – skoro ve všech ohledech normální dívka – se narodila s křídly.
Ve snaze pochopit tuto svou zvláštnost a s rostoucí touhou zapadnout mezi své vrstevníky se šestnáctiletá Ava odváží do světa, naprosto nepřipravená na to, co ji může čekat, a naivní vůči zvráceným pohnutkám ostatních lidí. Lidí, jako je třeba zbožný Nathaniel Sorrows, který si Avu splete s andělem a jehož posedlost dívkou s křídly vygraduje v noci oslav letního slunovratu.
Tu noc se nebe roztrhne, vzduchem se mezi poletujícím peřím řinou provazce vod a osud Avy i její rodiny nabírá na ničivé kadenci.


22- Eleanor a Park

Eleanor a Park

Romance ze školního prostředí, neobvyklá je v tom, že hlavní hrdinka není nejkrásnější holka na škole a její milý není nejúžasnější borec; ona je obyčejná, trochu při těle, on nenápadný kluk s částečně asijskými předky. Jejich zvolna se vyvíjející vztah překvapí je samotné a je líčený tak, že když se poprvé vezmou za ruku, připraví to o dech je i čtenáře.


36- Pekelné stroje: Mechanický anděl

Mechanický anjel

Šestnáctiletá Tessa je sirotek a její klidný život je otřesen, když náhle zmizí její starší bratr Nathaniel a ona zůstane úplně sama. Její hledání ji zavede až do viktoriánského Londýna a tamějšího nebezpečného nadpřirozeného podsvětí, kde se čarodějové potýkají s polovičními démony - podsvěťany. Když Tessa zjistí, že ona sama je podsvěťan, musí začít důveřovat svým přirozeným nepřátelům, démony zabíjejícím Lovcům stínů, pokud vůbec někdy chce najít svého bratra. Rozpolcená mezi krásným Willem, lovcem, který skrývá děsivé tajemství, a oddaným Jemem, jehož závislost na démoních drogách ho pomalu ničí, musí Tessa sebrat všechny své síly, pokud chce vypátrat svého bratra a přežít v tomto novém smrtícím světě.
(Série pekelných strojů ještě v česku nevyšla, zatím vyšla jen na Slovensku, každopádně čekám a čekám kdy konečně vyjde a mezitím jsem si jí už taky zařadila do wishlistu...:D, to jen aby si někdo nemyslel že je už v češtině k dostání.)


22 komentářů:

  1. Jsem ráda, že jsi projekt On my wishlist nechala......knížky teda znám a Mechanického anděla jsem četla (skvělá knížka), takže sice pro mě žádná novinka, ale i tak...... :D

    OdpovědětVymazat
  2. Eleanor a Park mám doma a som na ňu veľmi zvedavá

    OdpovědětVymazat
  3. Nejvíc mě zaujala ta první :-)
    goodmoda.blog.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ta mě taky hodně zaujala, moji pozornost v knihkupectví upoutala ta její krásná obálka :D

      Vymazat
  4. Eleanor a Park - po té toužím a rozhodně si ji jednoho krásného pořídím ♥

    OdpovědětVymazat
  5. Dobrý výběr :) Mechanického anděla bych si taky ráda přečetla a mít v knihovničce Eleanor a Parka je prostě nutnost :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Že jo viď, já na Eleanor a Park už koukala v knihkupectví, ráda bych si jí někdy koupila, stejně tak i Mechanického anděla :D

      Vymazat
    2. Kéž by ještě Mechanický anděl vyšel i v češtině, to by pak bylo dokonalé :)

      Vymazat
    3. Že jo, já bych si ho hrozně chtěla přečíst ale jediná možnost je zatím ve slovenštině a to pro mě nebude ono :-( Snad ho brzo u nás vydají :-)

      Vymazat
  6. Pekelné stroje poznám :) dobrý výber! (Kelly)

    OdpovědětVymazat
  7. Až na Avu, která se mi zdála opravdu podivuhodná, jsem nic nečetla. Nad E. & P. jsem dlouho uvažovala, až jsem se nakonec rozhodla knihu nekoupit. A Pekelné stroje nutně potřebuju v češtině - ne, že bych toho měla málo na čtení. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si taky chci počkat na pekelné stroje v češtině, né že bych měla něco proti slovenštině ale pro mě to prostě bude lepší normálně po česku :D

      Vymazat
  8. Pěkný výběr. Eleanor a Park je také na mém wishlistu. A jsem zvědavá v jakých clankach budeš pokračovat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju :-) Sama ještě nevím v čem všem budu pokračovat a včem nebudu :D

      Vymazat
  9. Na eleanor & park jsem čekala tak dlouho až se přeloží do češtiny! Konečně jsem se dočkala :))

    OdpovědětVymazat
  10. Já už Pekelné stroje četla (v češtině) a je to boží, všechny tři díly :33

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Oni jsou v češtině?? :O Tak to jsem ráda že se ti líbily a už se na ně těším :-)

      Vymazat