čtvrtek 18. prosince 2014

Vánoční projekt #3

Otázka č. 3: Napiš tři pohádky, bez kterých si Vánoce nedovedeš představit.




Tak tohle téma pro mě bude trošku těžký jelikož já moc pohádek neznám, spíš by pro mě bylo lepší kdyby to byly tři filmy. No ale tak dobře, pokusím se o pohádky...

Tři oříšky pro popelku. Klasika. Kdo by tohle neznal? Sice je to skoro nejvíc profláknutá pohádka ale i tak jí mám už od mala moc ráda a Vánoce by bez ní prostě nebyly Vánoce! :-)



Šťastný a veselý Madagaskar. Nevím jestli je tohle tak úplně pohádka ale i přesto to sem zařadím. Madagaskar mám hrozně moc ráda, jak ten normální tak i ten Vánoční a doufám že ho zas budou letos dávat.




Anděl páně. To je taky docela známá pohádka kterou jsem si oblíbila a nikdy jí nevynechám.



Mrazík. Když tak o tom přemýšlím, ještě jsem přišla na jednu která je taky jednou z mých oblíbených. No měli to být tři ale...:D Tohle mám sice spojený víc se Silvestrem než s Vánocema ale nevadí.


To je vše. Jaké pohádky máte rádi vy?

8 komentářů:

  1. Popelka-naprostá klasika, bez ní by nebyly vánoce :)
    Madagaskar-doufám, že ho tento rok budou dávat :)
    a Mrazík-to je báječná pohádka :)

    OdpovědětVymazat
  2. Anděl páně je skvelá rozpravka :)

    OdpovědětVymazat
  3. Mě se strašně moc líbí Grinch! :) Jinak Popelku a Mrazíka už moc nemusím, navíc jsou na Štědrý den či na Silvestra a to na televizi nekoukám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Grinch. Na to se chci už strašně dlouho podívat protože všichni říkají jak se jim to líbí :D

      Vymazat